Grattis Gylsboda med omnejd ;)

Gratulerar Gylsboda med omnejd. Varför då, kan ju vara en befogad undran.
 
Jo, vi har berikats med en ny mottagning dit vi kan vända oss för behandlingar, massage, samtal och mycket, mycket mer som hänger ihop med vår hälsa, ur ett naturligt perspektiv. Visst är det häftigt?!
Nu har vi kvinnliga företagare här inom några hundra meter som är revisor, massage/hälsoterapeut (förlåt, vet inte rätta beteckningen, men vet att det är kanon i alla fall- har nämnligen provat själv!), fotograf, konstnär och konsthantverkare. Snacka om att vi bor i en inspirerande kreativ miljö!
Senaste tillskottet som jag nu gratulerar oss till är Malin Grylers trivsamma "Bjarka Hälsan" som slagit upp portarna i mysig miljö och helt nya lokaler med skön rogivande känsla. 
Jag fick skjuts dit av sambon nu när nacken har jäklats med mig igen. Men hem gick jag för egen maskin! 
Så ni som har funderat- testa! Och ni andra- testa ni också ;)
Helkroppsmassage- bara ett exempel. Oj, så skönt! Borde verkligen få upplevas av alla! Jag kan bara tacka & skatta mig lycklig att detta genuina finns runt knuten. Om det är något jag skall prioritera att unna mig framöver så är det massagen. Men det finns mycket mer att välja bland.
Det kommer att fyllas på med mer info på www.gryler.se efter hand, så håll ögonen öppna! 
 
Helt återställd är jag naturligtvis inte, men jag är på benen igen. Försiktigt optimistisk. Skall anstränga mig att ta det lite lugnt nu.. Ja, jag vet.. jag ska! Tack alla fina människor för att ni påminner mig ;) Och alla som ställer upp när det blir totalkrasch med nacken, ryggen & allt vad det är. Kram till er!
Och Karin, som såg till så jag över huvud taget kunde ta mig upp. Annars hade jag inte kommit iväg till Bjarka Hälsan heller. Jag har sagt det innan, jag är så tacksam!
 
En liten silverälva hade jag hunnit göra innan jag föll på knockout av nacken denhär gången. Silverälva med Diabashjärta. 
 
Nu har jag en beställning till torsdag som jag skall gå ut & titta lite på. En liten stund bara, lite försiktigt. Sedan mera vila tills ikväll. Då är det keramik. Men den är vilsam ;)
Njut av den spirande känslan ute, vårsolen lovar gott!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback