Ett set på gång.

Jaaa, men se, det har slutat snöa. Nu REGNAR det bara!! Helgrått & dystert. Ja, ja, på med det positiva tänkandet. Nu försvinner den sista isbron & snön, så hästarna slipper halka (vi oxå för den delen).
 
Livsandarna börjar återvända här i sjukstugan. Max finger läker & jag är nästan bara mitt vanliga normalsnurriga jag igen. Måtte det dröja till nästa nackyrselattack!
 
Har roat mig med lite bokföringspyssel idag. Det piggar ju verkligen upp i allt det gråa- not. Men det är skönt när det är gjort!
 
Jag blev ombedd att göra ett set med ett enkelt men stilfullt halsband & ett par matchande örhängen.
Halsbandet är klart nu.
 
I morgon anordnas det föreläsning i vackra Svarta Bergen. Om ordets makt. Låter spännande, så om planen håller skall jag ta mig tid till att åka dit & lyssna. Fika utlovas det också där. Det låter väl trevligt?!
Med det önskar jag er alla en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback