Djur

Idag kom de. Myrorna. Ett säkert vårtecken. I en solvarm backe kom de vinterslöa myrorna krypande fram i solens värmande strålar. Härligt!
 
Idag har hästarna fått ett nytt tjockt & gott täcke med spånor igen. Flipper är den som uppskattar det mest, men här är det Herkules som njutningsfullt sitter & gosar på den mjuka madrassen.
Åh, så skönt, tycker han.
 
Igår hälsade jag på Gizmo. Hon har vuxit & blivit stor & fin flicka.
 
Här en stolt tacka med sina nya små gull.
 
Max ser man inte röken av om dagarna. Det är mekande för hela slanten.
 
Min kamera har varit på vift, så jag har inte kunnat ta några bilder på arbetet jag håller på med nu. Men ikväll kom den till rätta igen, så i morgon skall jag plåta- om blomman blir klar. Silverkallan skall få en släkting som skall med till utställningen i Helsingborg på onsdag.
Förhoppningsvis blir den nya blomman klar i morgon. Sen är det jobb i Osby på tisdag. Och så skall vi keramika i morgon också. 
 
Nu har den nya broschyren hunnit ut till lite folk & det är trevligt att höra deras kommentarer. Denna bilden är mycket omtyckt
Den gillar jag också. Fotografen har fångrat skimret i bakgrundsstenen så vackert.
 
Nu måste vi ta tag i skyltningen hit också. Snälla grannar ställer upp & hjälper besökare hitta hit, det tackar jag för. Nu är en granne i startgroparna att starta företag här ute också, så vi skall göra en gemansam skyltning ute vid vägen. Visst är det häftigt, en till kvinnlig företagare här ute. Önskar Malin Gryler all lycka med sin mottagning!!
 
Ha en fortsatt skön påskhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback