Planerna fortlöper

Igår var vi i vackra Arons Berg i Brännarebygden på ett givande studiebesök. Aronsson själv demonstrerade poleringsarbete & mycket annat spännande för oss:
Det tackar vi för!
 
På gården hos Aronsson finns ett gammalt hus från 1600-talet. Visst är det något speciellt med gamla hus, man önskar de kunde berätta sin historia
 
Jag har ägnat de senaste dagarna åt att försöka göra en ring. En beställning av en variant på en ring jag gjort tidigare. Men det var lättare sagt än gjort! Den vill inte alls som jag. Nu har jag gjort några varianter som beställaren får prova & välja på.
 
Vi fortsätter planera för vår Jultur. Datum är nu spikat till den 8 dec, så skriv gärna in det i era kalendrar redan nu. Efterhand som vi får klart med deltagare & vad som kommer att hända informerar vi mer om det.
Det känns lite avlägset nu, men eftersom vi ändå håller på lite med en julkollektion har vi vant oss vid tanken att den snart är här, vintern.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback