Hejja!!

Först & främst ett jättegrattis till Glenn Bengtsson. Han åker som 20 åring till Brasilien på sitt första VM i armbrytning & blir 5:a!! Det är stort. Har tävlar i vänstern idag, imorn blir det högern. Så spännande, vilken bedrift han gör! Där ser man hur den hårda träningen & fokuseringen gett resultat. Vi bugar & gratulerar! Max höll på att krypa in i skärmen när livesändingarna visades. Och när kameran sedan bytte till ett annat bord mitt i matchen sa han ett & annat mindre smickrande ord om den brasilianska timingen..
 
I förmiddags var Karin & jag mycket strukturerade- kanske inte det vi är mest kända för.. Vi satt & skrev upp allt som måste göras klart till höstens olika utställningar & evenemang. Det blev mycket på listorna.
Så damp här in ett par roliga beställningar idag också. Vi skall nog inte ha svårt att få tiden att gå de närmaste månaderna. Nu får vi prata vackert med våra familjer så de hjälper till med div uppgifter till först & främst fårhusutställningen & julevenemanget. Det kommer att bli riktigt kul.
 
Till fårhuset funderar vi på om jag möjligen tar med någon av mina skisser. T ex lo´n skulle kunna passa in (temat är rovdjur & lantraser).
Macko passar kanske inte riktigt in som lantras?
Men här har vi ju en rovfågel som kanske kan hänga med?
Nä, jag syftade inte på fiskmåsen.
 
I em har vi bjudit mina föräldrar på middag i Svarta Bergen, ett litet tack för allt de ställt upp i sommar & supportat på olika sätt. Hjälpt till vid evenemang, passat hunden när vi varit iväg, hjälpt Max med sitt gocart bygge osv. Det var trevligt, alltid lika mysigt hos Mia i serveringen.
 
Önskar alla en fortsatt trevlig helg. I morgon blir det jobb, men vi glömmer inte att hålla tummarna & hålla oss uppdaterade från tävlingarna i Brasilien. Hejja på!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback