Visst finns tomten!

För de barn som påstår att tomten inte finns, då måste jag ju bara fråga, vem är då detta?!
Akilles tycks också undra. Tomten gråskägg kände sig lite ensam & vips, så var kom Tomten viskägg till sällskap. Eller vips & vips.. Det kan man ju diskutera. Jag har faktiskt knåpat ganska mycket med honom idag. Men nu tycker jag att han är söt. Under allt hår & skägg döljer sig en kropp av Diabas.
 
Tomtar i annan form kommer också att hänga med till Skånejul, som ju börjar på Hässleholmsgåren redan på torsdag & pågår till nästa söndag. Åker ni dit får ni inte missa ovanvåningen i huset som kallas Vandrarhemmet, där kommer vi att finnas med våra alster.
 
Nu har vi beställt reklammaterial för vår lanthandel som uppstår för en dag under julskyltningen i Lönsboda & till julrundan den 9 dec, så vi skall sprida detta under Skånejul dagarna. Det kommer att bli SÅ häftigt!
 
Nu skall jag knåpa vidare med ett par tomteörhängen. Trevlig helg på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback