Lönsbodadagen, lördag 5 Maj. Välkomna!

På lördag är det Lönsbodadagen. Det kommer bl a att vara underhållning av olika slag, tivoli, affärerna håller öppet & så är det lite marknadsstånd i byn. Jag kommer att stå utanför gamla sparbanken, så där är ni hjärtligt välkomna att titta förbi & kolla vad jag gör, eller kanske bara prata en stund. Tänkte att jag måste göra lite nytt att visa där. Har gjort ett hjärtligt set:



och ett hjärthänge:



och så håller jag på med några ringar som inte riktigt vill gå min väg, men de kommer..

Min värkande tand resulterade i rotfyllning. Del 1 avklarad idag. När det är inflammerat & dant så inte bedövningen tar är det inte kul, kan jag berätta. Och ännu tråkigare blir det när man inser vad det kostar. Förundras över varför tandvård inte skall vara likställd med läkarvård?! Puh. Men nu skall jag inte jaga upp mig. Det har varit en underbar & solig dag. Skall fortsätta njuta av den tillsammans med mina fyrbenta vänner. Ha det gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback