Hjärthänge & scrubb

Bästa starten på dagen & sen har det fortsatt i samma anda. Härlig morgonpromenad med med en hund & två hästar. Sen en bra dag i lilla verkstaden. Inte eldat upp något silver & inte slagit sönder en enda sten på fel ställe.
En kund var förbi för provning av armband & det var precis som hon önskat. Kul!! Skall bara klura ut hur jag skall göra knäppet också till hennes armband..
Här ett halsband som blev klart idag:

Nu ikväll kom min fantastiskt konstnärliga väninna Karin förbi med hemgjord scrubb på späda gröna björklöv. Den doftar ljuvligt & jag kan knappast vänta tills här är varmvatten så jag kan testa den! Titta bara:

Jag förstår om ni blir avundsjuka! Tack, fina Karin!!

Kommentarer
Godsägaren i ö-flyboda säger:

Är det Mats som tycker det är dax för dig att ta ett bad nu?

2012-05-26 | 14:43:33
Pia säger:

Japp, Godsägaren. Precis så var det. Kul att se att du tittat in här! Ha det gött i Ö-Flyboda!

2012-05-26 | 23:08:22
Bloggadress: http://http//www.lindbergdiabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback