Flervåningsskatbo med swimmingpool

Å vad jag älskar sol & värme! Jag är så innerligt tacksam att kunna jobba ute en dag som denna. Kanske blev det liiite för bra idag, det svider lite i skinnet, men gött har det varit.
Jag har varit uppe & hejjat på de duktiga löparna i skoljoggen också. Härligt att se alla duktiga barn & ungdomar som kämpade så, bra jobbat & grattis till er alla! Max muttrade att han hade 1 min sämre tid än förra året, men vad spelar det för roll??!? Det var ju jättebra kämpat!

Vi hittade ett häftigt grenverk som växte upp från en knöl på ett träd bland riset när vi svartbrände. Jag räddade den undan flammorna, klippte ner den så den gick in i bilen & släpade hem den. Den mottogs inte med någon större entusiasm av familjen.. Nu har jag ansat ner den ännu lite till & placerat ett fågelbad i den. Det blev lite som ett flervånings skatbo med inbyggd swimmingpool. Grymt cool, tycker då jag. Den skall ingå i ett av de samarbetsprojekt jag & Santatorps konstnärinna har på gång. Vad tycks?



Och så måste jag dela med mig av en annan spännande sak jag fått idag & som jag också är väldigt tacksam för. En beskrivning för vad Diabasen står för & förmedla för energi. TACK Petra!!!

"Diabasen gör dig mäktigare, kraftfullare och mer effektiv, kapabel och stark. Dess dynamiska energi lånar ut intensitet till alla som har den nära."

Det ni, det låter väl inte så dumt. Och vänta, det blir än bättre när man kombinerar den med silver, hör bara här:

"Silver fungerar som en spegel av själen och hjälper dig att se dig själv utifrån men utan en dömmande attityd. Silver stärker kopplingen mellan din fysiska kropp och dina astrala kroppar. Det förbättrar kommunikationen genom att öka din förmåga till vältalighet. Silver innehåller och förmedlar månenergi som reglerar och stärker dina emotionella och intuitiva klarheter. Silver ökar smyckestenars energi samtidigt som den drar ut negativa energier."

Låter kanon i mina öron, även om jag inte har stenkoll på astrala kroppar & sådant.
Åter ut i lilla verkstaden, har några ringar som släpar efter..
Hoppas ni alla får chans att ut & njuta lite av den stärkande solen.


Kommentarer
Petra Rask säger:

Vilket underbart fågelbo! Härligt att vara så kreativt skapande, att se ett gäng grenar och vips så är det ett konstverk: Underbart

2012-05-02 | 19:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback