Cirkel & kub

Fuskat idag igen med vilan.. I morgon skall jag in & plocka stygnen. Tror ändå de kommer att vara ganska nöjda. Har läkt i racerfart, tack vare att jag hela tiden haft bästa sköterskan som supportat med hjälp. Tack!!

Idag har det blivit några hängen, arbete med tävlingsbidraget & presentation av det samma, planering för hur vi skall hinna bli klara i tid mm. Blir bra. Kanonbra! Vi jobbar bra ihop, Karin & jag. Hon är grymt duktig.

Lite silversmide har det också blivit idag. Här ett hänge: cirkel & kub.


som jag tycker blev ganska sött. Lite geometriskt, men ändå behagligt.

Har jag visat skylten jag gjorde till dörren på lilla verkstaden? Såhär ser det ut:


Precis så är det, jag försöker hålla öppet precis när ni vill, bara jag kan.
Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback