Skräpnacke, men mycket att vara glad över ändå!!

Vi försökte med ett litet uppehåll med att åka till sjukgymnasten & att jag enbart skulle träna själv hemma, men nu talar nacken med all önskvärd tydlighet om att den inte tycker det är någon god idé än. Ordentligt bakslag idag. Stått & jobbat på ett lite större alster i Diabas & det gillade inte nacken alls.
Fick lyckligtvis lite hjälp av Karin så jag håller mig på benen i alla fall.
 
Har kollat in alla fina bidrag i tävlingen om Årets Nässla. De ställs ut på First Hotell i Olofström denna veckan. Gå gärna dit & titta...
 
Fick samtal från Galerie Frida idag, varit där en sväng också. Där är så mysigt! Utställningen är välbesökt & till vår stora glädje går det riktigt bra, hurra!! Jätteroligt, måste jag säga. Bl a armbandet här på bilden är sålt där & sällskapet till kunden ville ha ett liknande som jag skall sätta igång & tillverka snarast.
 
Bilderna är tagna av Gylsbodas fotograf: Linnea Gryler.
 
Bilderna nedan visar hur vi tänker arranfera det skogscafé som vi kommer att hålla öppet under utställningen i och omkring G:a transformatorn i Gylsboda den 4 aug. Visst ser det lockande ut med allt hembakat!? 
 
 
 
Sen var vi ju tvungna att provsmaka, här ser ni tre glada arrangörer som hugger in på bakverken efter fotograferingen. Jag, Karin Thuresson & Mette Aarre. Naturligtvis fick även fotograf Linnea och Pierre, som kommer att hjälpa till med sjöodjursmatningen vid evenemanget, vara med på fika.
 
 
Vi provkörde lite sjöodjursmatning också & minsann lyckades vi locka sjöodjuret ur hålans djup..
Fotograf : Linnea Gryler.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback