Kakfrossa, radio & målade hängen.

Ikväll har vi haft möte om Osby närradio.
Det är ett intressant projekt. Alla är välkomna att vara med.
Eftersom jag har svårt att hinna med allt med nya företaget osv känner jag verkligen att jag behöver förstärkning med att täcka upp Lönsbodas intressen. Här finns ju massor av intressant som vi vill ha med, föreningar, evenemang, intressanta människor osv osv. Någon som känner sig manad?

Nu skall bloggen bli sommarfin. Bästa grannflickan Linnea kommer att fixa till sommarskruden med nya bilder som skall tas i morgon. Då har vi beställt vackert väder. Vi skall ta bilder till affischen till 4 aug evenemanget också. Duka upp cafébord vid transformatorn med hembakat & rosenkoppar. Och när plåtningen är klar skall vi hjälpas åt att äta upp det hela. Känns som en bra plan för morgondagen. Karin har bakat massa gott idag också, så jag tror jag hoppar över frukosten imorgon, ha, ha. Kanske skulle kalla detta Pias hälsoblogg..? Eller inte.

Karins & mina målade Diabashängen har blivit omtyckta. Här kommer fler exempel på sådana, en nötskrikefjäder & en Dagslända:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback