BLT

Resultatet av skyltarna lät inte vänta på sig! Redan idag har det kommit in flera som sett skyltarna & svängt förbi. Kul! Fick bl a besök av en dansk keramiker med familj som var riktigt intresserade av Diabasen & dess historia, så vi tog en tur bort till brottet & tittade hur man tar upp blocken osv.
 
Så hamnade vi i BLT idag. En lång artikel, förstasida & mittuppslag & tom på löpsedlarna! Hu så hemskt att se sig själv på bild.. Men fotografen var riktigt duktig & tog häftiga bilder från brottet. En gammal jobbarkompis skickade bild från löpsedeln:
Ja, ja, jag bjuder på det.. kan tänka att det skrattats gott bland gamla jobbarkompisar idag. Jag får säga till mitt försvar att det var både lite regn & mycket blåst, då ser det så jäkligt ut ;))
 
Här är några fler av bilderna:
 
Rätt coolt perspektiv på denna.
 
Här är inte skyddstänket på topp.. tyvärr får jag erkänna att det oftast blir lite si & så med det.
 
 
 
Idag har jag gjort klar min skulptur, stiliserad häst:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback