Påskutställning

Hej hopp! Efter Linas tips om kategorier har jag nu försökt skapa några kategorier här & försökt kategorisera de tidigare inläggen. Det lyckades inte. Så nu gör jag ett nytt inlägg för att testa om jag lyckas lägga det i en ny kategori: På gång.. För nu har jag något kul på gång att berätta om! På sidan                           http://www.korsholmen.info/?page_id=3  kan ni läsa följande:

7 april Påskafton Konstutställning & grillbuffé

Utställare: Karin Thuresson-Tavlor med Ivösjötema, Pia Lindberg-Smycken mm i Diabas, Krisztina Réfalvi-Tavlor och tuschmålningar

Meny: Ägg & sill

Fläskfilé, kycklingfilé & lamm, potatisgratäng, klyftpotatis, bearnaisesås, pepparsås, tzatziki

Pris: 229:-/pers

Jättekul att bli tillfrågad att ha påskutställning på Korsholmen tillsammans med Karin och Krisztina, tusen tack till Annica Hentze som bjudit in oss. Nu hoppas vi naturligtivs på att många skall komma & titta på våra alster och passa på att äta påskmiddag i restaurangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback