Lindberg Diabas & Silver

Japp, nu har jag äntligen fått loss tummen & tagit tag i att starta en blogg där jag kan visa lite av vad jag pysslar med i min lilla verkstad. Här kommer jag att presentera nyheter för Lindberg Diabas & Silver, berätta om vad som är på gång osv. Jag hälsar er välkomna & tycker det är jättekul om ni är intresserade & vill hänga med & läsa om vad jag pysslar med. Tack!!Hej alla härliga människor! Vad roligt att ni tittar in här. Jag är helt novis på att blogga, men tänker försöka lära mig efter hand, så förhoppningsvis blir kvalitén bättre & bättre här..

Tanken är att jag skall visa lite av vad jag pysslar med i min lilla verkstad. Jag kommer även att berätta när det är utställningar & annat kul på gång. Sen får ni vänja er vid att jag även blandar in lite om djuren & annat mellan varven. De är en så stor & viktig del av mig, allt hänger så tätt ihop. Familjen består av mig, sambon Mats, sonen Max, hunden Sensi, katten Akilles, hästarna: Macko, Herkules & Flipper samt tio st dvärghöns som jag inte skall trötta er med att rabbla upp namnen på dem alla.

Men som sagt, nu testar jag mest hur det hela fungerar, så ni får ha lite tålamod.. Tack!

Kommentarer
Malin säger:

Grattis till din blogg! Det tar tid innan man blir nöjd, fråga Linnea. Men man måste börja någonstans. Kul o lycka till. / kram

2012-02-02 | 22:57:08
Pia säger:

Tack Malin! Ja, så är det säkert, det lär ta lite tid innan man får till bloggen. Tänkte konsultera Linnea med ett par frågor, bl a lyckas jag inte få en profilbild på plats. Ha det gott! Kram / Pia

2012-02-03 | 00:12:36
Petra Rask säger:

Hejsan!

Vilken trevlig blogg! Rolig läsning och mycket vackra saker. Jag gillar samarbets armbandet med ullen. Superfint och orginellt <3 Kram Petra.

2012-02-07 | 18:56:46
Pia säger:

Tack Petra, vad roligt att du gillar bloggen & att du tyckte om armbandet. Interssant att få veta lite vad andra tycker om sakerna, ibland kanske man blir lite hemmablind & får upp ögonen på ett nytt sätt när man får höra andras åsikter om sakerna. Tacksam för kommentarer!!

2012-02-07 | 22:05:41
Lina B säger:

Hej Pia! Så kul att du kommit igång med din blogg...jättefin!! Ett litet tips...skapa några kategorier redan nu så kommer det bli lättare att hitta tillbaka till gamla inlägg. Du kan ju kalla dem tex Smycken, Djuren....ja vad som! Du ser på min blogg hur jag gjort. Kram

2012-02-08 | 19:29:50
Pia säger:

Tack Lina! Tar tacksamt emot alla tips, har sett din kategori indelning, men har inte riktigt koll på hur man gör.. Men skall kolla vidare på det. Kram / Pia

2012-02-09 | 08:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback