Prototypråtta

Hur är det, är ni rädda för möss & råttor?
 
Jag tycker de är väldigt söta. Men det är lite trist att de förstör så, i år är de alldeles vanvettiga hos oss. De går in överallt, både i lilla verkstaden & i huset. Kommer jag åt så släpper jag ut dem, till sambons förskräckelse (han har berättat att jag borde fatta att de är inne lika snabbt igen).
 
Hur som helst så har vi nu tillverkat en helt ofarlig mysråtta, som varken gnager sönder saker eller lämnar små visitkort efter sig. Karin har tovat & jag har gjort lilla nosen i Diabas. Det är så kul att hitta nya områden, nya material att kombinera med.
Visst är den söt?!
 
Ha en fortsatt skön tredje advent & var rädda om era ryggar, ni som är ute & skottar i den tunga blötsnön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback