Mera hjärtan

Mycket mindre dunka dunka i käken idag, förugnen är lagad så vi har värme i huset, med andra ord en helt ok dag. Telefonen är förvisso fortfarande inte lagad, beskedet från Telia idag var att den skall funka.. Jag försöker se det lite komiska i det svaret, eftersom att telefonen varit tyst & död sedan i somras.
Bredbandet har fortfarande inte kopplats om, men det kommer att göras inom kort & då kommer det att bli en period då inte det heller kommer att fungera.
 
Men idag funkar det & då kan jag ju visa vad jag pysslar med här.
Sonen är hos kompis över natten & då passar jag på att jobba i lilla verkstaden hela kvällen. Sambon är i sin verkstad & smider. Full aktivitet ut på kvällskvisten.
Örhängena var i det närmaste slut här, så jag får fylla på lite. Skall ju ha lite av varje att ta med till den stora Bella Center mässan i Januari. Hjärtörhängena är populära, så jag får fylla på med lite olika varianter av sådana.
 
 
Tror bestämt det är fullmåne i antågande. Tänk om man kunde få höra vargen yla mot fullmånen! Det sägs att vi har en ensam varg inpå knutarna här nu. Jag & hunden har varit ute & gått i skogarna här idag, men inte sett några spår efter det majestätiska djuret. En bekant tror sig ha sett en skymt av den. Jag är grön av avund. Mörkgrön.
 
Och så en särskild hälsning till Linnea som hjälper mig fixa med layout mm på bloggen. Stackaren tillbringar just nu jullovet i en sjukhussäng. Fy så trist. Krya på dig snabbt så du slipper ifrån den tråkiga sjukhusmaten, de trista sjukhuskläderna med passform potatissäck & alltihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback