Mycket arbete blir det

Skyddsänglarna Karin målar på Diabashängan som jag gör har blivit populära, här kommer några nya:
 
En i skir grön skrud, där Diabasen är tillslipad i mitten där motivet är & rå i ytterkanterna & på baksidan.
 
Nästa hänge har en sida som är helpolerad
och på andra sidan en vacker guldgul skyddsängel:
 
Mestadels består dagarna i arbete, men när man får en stund över (nej, det får man aldrig, men man tar den någon gång ändå..) tillbringas den gärna med djuren. Här är hela familjen ute på en härlig tur.
Fotot ovan har jag tagit från Mackos rygg
 
Här gör Mcko som Ferdinand & luktar på blommorna.
På turen stannade vi vid en bäck där Max hittade denna lilla krabat. Han släppte snällt tillbaka den i bäcken igen.
 
Ikväll blir det medlemsmöte i Snapphanerikets Turistförening. Blir nog ett intressant möte. Många frågetecken som behöver rätas ut. Men innan dess skall jag försöka hinna göra några ljusstakar.
 
 

Kommentarer
Lina säger:

Pia, så roligt att se dig på hästryggen !

Svar: Jaa Lina, det är så härligt efter alla skador & skit att äntligen kunna rida igen! Promenerar fortfarande mycket med Macko & tar det försiktigt med ridningen, så jag inte ska föra över mina dåligheter med felbelastningar på honom. Men vi njuter i fulla drag av turerna.
Pia Lindberg

2012-08-29 | 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback