Knappar

Ikväll har den slagit till med full kraft. Huvudvärk a la extreme. Inte så förvånande, den kommer som på beställning när nacken tröttnar på mitt jobb. Förhoppningsvis är den lite mer med på noterna i morgon igen.
 
Idag var jag tvungen att smita iväg en timme på dagen & hörde sedan att det varit ett par bilar & sökt mig under den tiden. Attans, ber så mycket om ursäkt. Hoppas verkligen att ni vill komma tillbaka!
Det är ett svårt dilemma, hur man skall lyckas med att ha öppet hela tiden. Ibland måste man tex till tandläkaren & sådant. Så det är bra om man ringer innan för säkerhets skull, så ni inte kör i onödan. Tack.
 
Ikväll tyckte Max att jag var tvungen att provköra hans bygge. Det blev som väntat ett gott skratt.. Den var väldigt känslig på gasen. Lyckligtvis blev det inga bildbevis.
 
Till fårhusutställningen kommer det att bli lite kombinerade skapelser, vi planerar tex att göra handledsvärmare i lammull med Diabasknappar. Karin Thuresson gör väldigt vackra halskragar & handledsvärmare. Idag lämnade jag några Diabasknappar som hon kan sätta på dem
Örhängen har jag lite glest med, måste fylla på med några fler till lördagens stendag i Hägghult. Ett par blev det idag.

Men nu får jag nog försöka vila för att kunna fortsätta i morgon, då jag skall försöka få klart min svarthöna. Det blir ju tema lantraser på fårhusutställningen & där skall det bli en fantasifull delpolerad svarthöna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback